Підготовка кадрів
ІНСТИТУТ МЕТАЛОФІЗИКИ НАНУ.

КОНТРОЛЬ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

Основне завдання контролю результатів навчання — одержання інформації про динаміку, особливості та ефективність освітнього процесу.

Підсумковий контроль забезпечує оцінку результатів навчання аспірантів на проміжних або заключному етапах їх навчання за рівнем вищої освіти.

Результати навчання аспірантів щодо опанування навчальної дисципліни оцінюються за 100-бальною шкалою.

Загальне оцінювання засвоєння аспірантом навчального матеріалу з кожної дисципліни здійснюється за результатами проміжного і підсумкового контролю за стобальною шкалою.

Оцінка по шкалі ECTS/

ECTS scale

Визначення/ Definition

Національна система/

National System

По 100-бальній шкалі/

On a 100-point scale

A

Відмінно — відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок/Excellent — excellent knowledge with only a small number of errors

5 (відмінно)/

5 (Excellent)

90–100

B

Дуже добре — вище середнього рівня з кількома помилками/ Very good with a few errors

4 (добре)/

4 (Good)

80–89

C

Добре — в цілому правильна робота з певною кількістю значних помилок/ Good — generally correct work with a number of significant errors

65–79

D

Задовільно — непогано, але зі значною кількістю недоліків/ Satisfactorily — not bad, but with many shortcomings

3 (задовільно)/

3 (Satisfactory)

55–64

E

Достатньо — виконання задовольняє мінімальним критеріям/ Sufficient — knowledge meets the minimum criteria

3 (достатньо)/

3 (Sufficient)

50–54

FX

Незадовільно — з можливістю повторного складання/ Unsatisfactorily with possibility of re-passing the exam

2 (незадовільно)/

2 (Fail)

35–49

F

Незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни/ Unsatisfactorily with the obligatory repeated study of discipline

2 (неприйнятно)/

 2 (Fail)

1–34

Кількість балів, яку аспірант набрав під час вивчення дисципліни, оголошується на останньому занятті.

Результати проміжного та підсумкового контролю знань аспірантів зазначаються у відомості обліку успішності та в індивідуальному навчальному плані аспіранта (ІНПА).

Екзамен це одна з форм підсумкового контролю засвоєння аспірантом теоретичного та практичного матеріалу з окремої навчальної дисципліни, що проводиться як контрольний захід з використанням різних форм (усної, письмової або комбінованої).

В Інституті екзамени проводяться в усній формі.

Екзаменаційні матеріали мають відповідати програмі курсу і бути розроблені на компетентнісних засадах із визначеними критеріями оцінювання, розподілом балів за окремі компоненти при поєднанні різних форм проведення екзамену. Аспірантам повідомляється орієнтовний перелік питань, які виносяться на екзамен та критерії оцінювання.

До складання екзамену допускаються аспіранти, які виконали всі види робіт, передбачені навчальним планом та робочою програмою відповідної навчальної дисципліни, і які за результатами проміжного контролю сумарно набрали не менше 35 балів. Аспіранти, які набрали менше ніж 35 балів, до складання екзамену не допускаються і це питання виноситься на розгляд керівництва Інституту.

За результатами проміжного контролю під час вивчення навчальної дисципліни аспірант може набрати до 60 балів включно. Загальне оцінювання здійснюється на підставі суми результатів проміжного і підсумкового контролю знань (екзамену). Результати екзамену оцінюються в діапазоні від 0 до 40 балів включно. Визначену максимальну кількість балів за кожне завдання відповідно до його складності (розподіл балів за окремі компоненти при поєднанні різних форм проведення екзамену), критерії оцінювання викладач повідомляє аспірантам напередодні екзамену під час консультації.

Аспірант, який не з'явився на екзамен без поважних причин, вважається таким, який одержав незадовільну оцінку.